2015(e)ko urriaren 12(a), astelehena

LARANJAK



Anna-Oranges Huguet

 (Valencia)

Lortu berriak ditut laranjei buruzko kartel-etiketa hauek, nire kartel bilduma handitzen doala.
Gaiak ugariak dira...
Emakumearen irudia erabiltzen da lehenengo bietan. Batean, emakumea pin-up estilokoa da eta bigarrenean, "Belle epoque"koa balitz bezala.
_____________________________________

Estos los carteles-etiquetas de naranjas que he conseguido hace poco, de manera que se amplia el conjunto del que ya disponía.
Los temas son variados...
La imagen de la mujer se utiliza en los dos primeros. En uno con una imagen estilo pin-up y en el segundo con estilo retro.


Actriz

Cooperativa agrícola y citícola EL PORVENIR

(Puerto de Sagunto-Valencia)

Animaliak dira hurrengo bi kartelen gaia. Lehenengoak Steinlenen "Le chat noir" kartela gogoarazten duen bitartean, bigarrenenean laranjen bidalketa arina irudikatu nahi izan da, laranjak ahoan daramatzan hegazti-hegazkinarekin.
__________________________________________________________________

Los animales son el tema de los dos carteles siguientes. El primero recuerda a "Le chat noir", obra de Steinlen, y en el segundo se representa el envio rápido con la imagen de un ave-avión que lleva naranjas en su boca.


Good look to you-Finest Oranges

E. GRAU (Valencia)


Rapid-Valencia Apfelsinen-Extra superior

Antoni Fleta

Umeen gaia "Gemelos" kartelean agertzen da, bi ume laranja lortzearen lehian irudikatzen duena. "Sweet Juice Brand", bere aldetik,  klasikoagoa da, laranja xukua baino aurkezten ez duena. Eta  "Pilotari" kartelak kirol mundua du gaitzat. Egia esan, ez dakit zernolako lotura daukan laranjekin...
________________________________________________

El tema de la infancia aparece en el cartel "Gemelos", donde podemos  ver a dos niños  que quieren la misma naranja."Sweet Juice Brand", por su parte, es un cartel más clásico y solamente nos muestra el zumo que se puede hacer con el producto. Y el tema deportivo aparece en "Pelotari", con una imagen que poco tiene que ver con el mundo de la naranja.


Gemelos

Antonio Escandell (Carcagente)


Sweet juice brand-Selected

(Carcagente)


Pelotari

Enrique Bañuls Gilabert (Oliva)

Joan Machirant

Hergéren Tintin pertsonaia agertzen da hurrengo bi karteletan. Lehenengoan Tintin bere txakur Milurekin, eta bigarrenean, horiez gain, Hernández eta Fernández (Dupond eta Dupont, jatorriz), Haddock kapitaina eta Tornasol irakaslea daude. 
1964an Philiphe Condroyerrek Valentziako hiri ezberdinetan aktoreekin "Tintín y las naranjas azules" izeneko filma errodatu zuen. Hori dela eta, laranja karteletan pertsonaia erabili omen zuten.
___________________________________

Tintín, el famoso personaje de cómic dibujado por Hergé, aparece en dos carteles. En el primero junto a su perro Milú, y en el segundo, además,  con Hernández y Fernández (Dupond y Dupont, en la versión original), el capitán Haddock y el profesor Tornasol.
Parece ser que su utilización en los carteles de naranjas está relacionada con la película "Tintín y las naranjas azules" filmada con actores en 1964 por Philiphe Condroyer en varias localidades valencianas.


Tintin Kuifje-avec timbre Tintin met kuifje´s bon

(1960)


Fruits Tintin-Kuifje´s fruit

(1960)

Komikien bi pertsonaiak ditugu "Greedy mice" kartelean. Nonbait Mickey Mouse dela irakurrita daukat, baina ez dut uste Disneyren sagua denik, antzeko irudia baino. 
Bi saguek laranja bat zabaltzen dute erditik, "Greedy bees" izeneko kartelaren moduan, horretan bi erle agertzen badira ere.
________________________________________

Dos personajes de cómic aparecen en "Greedy mice". En algún lugar he leído que se trata de Mickey Mouse, pero no parece ser el personaje de Disney, aunque exissta cierto parecido.
En la imagen aparecen dos ratones abriendo una naranja por la mitad, al igual que ocurre en un cartel llamado "Greedy bees", en el que aparecen dos abejas en vez de los ratones.


Greedy Mice-Selecgted oranges

Pedro Monsonis (Valencia)

20/30eko hamarkada

Eta , zer esan hurrengo kartel honi buruz? Egia esan ez dakit nola definitu, irudia  arraroa behintzat bada, ez da?
_________________________________________

Y, ¿qué se puede decir del siguiente cartel? Al menos, que la imagen es bastante extraña y que no se entiende la relación con el mundo de las naranjas.


Naranjas insuperables-Frutas seleccionadas

Angel Raga (Picaña, Valencia)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina