2023(e)ko urriaren 3(a), asteartea

500 SARRERA

 


2009ko urrian hasi nintzen "kartelARTEAN" blogarekin. 
Hasiera batean, blogen munduan sartzeko froga bat baino ez zen izan, baina gero eta sarrera landuagoak idazten joan naiz. 
Sarrera batzuk bilketa-lanaren emaitza ziren, beste batzuk ia kazetaritza lanak eta banaka batzuk ikerketa lanak direla esan dezaket, nahiz eta ikerketa xumeak izan. Ah!...eta, noizean behin, nire kartel bilduman sartzen ziren kartelen berri ere eman dut.
Honekin gaur 500 sarrera izatera heldu gara, baina ez naiz hemen geldituko,  denbora eta gogoa ditudanean idazten jarraituko baitut...
___________________________________________________________

Empecé con el blog "kartelARTEAN" en octubre del 2009.
Al principio solo era una prueba sobre el mundo de los blogs, pero ha ido creciendo y las entradas publicadas han sido cada vez más trabajadas. 
Algunas entradas han sido un trabajo de recopilación de carteles sobre un tema en concreto, otras casi un trabajo de corresponsal y unas pocas un trabajo de investigación, aunque se trate de humildes investigaciones. Y también recordar aquellas entradas sobre los carteles que se han ido incorporando a mi colección. 
Con esta hemos llegado a la número 500, pero el blog no acaba aquí ya que seguiré publicando a  medida que tenga tiempo y ganas...

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina