2018(e)ko urriaren 19(a), ostirala

POP-ROCK KARTELAK-3


"Molotov-Desde Rusia con amor"

(2012)

68 x 45 cm

Hauexek dira orain dela gutxi lortu ditudan musika kartelak. 

Molotovecen kartelean Sobiet Batasunaren kartel klasikoen ereduari jarraitu zaio, Alice Cooperrenaren kasuan, AEBko presidente hauteskundeetan Obamarentzat egindakoari erreferentzia egiten zaion bitartean.
Guns n´ Roserenak, bere aldetik, taldearen kartelen tonuari jarraitzen dio, beraren logoari  buruhezurra eta arrosa gehiago gehitu arren. 
Bob Dylanen kartelak elementu sinpleak ditu, Zurriolako hondartza eta Kursaaleko bi kuboak erreferenteak direla eta Scorpionsen kartelean  tatuatutako emakume baten irudi iradokitzailea.
Amaitzeko, orain dela gutxi hil den Eduardo Arroyo (Madrid, 1937-2018) artistaren kartel bat, Cartagenako 2017ko "La mar de músicas" izeneko jaialdiari dagokiona.
__________________________________________________

Estos son los carteles de temática musical que he conseguido hace poco.

El cartel de Molotov imita el estilo de los  carteles de la antigua Unión Soviética y el de Alice Cooper sigue el modelo del cartel editado para la campaña de las elecciones  presidenciales de Obama. 
El de Guns r´ Roses, por su lado, continúa con el modelo de carteles del grupo, con el añadido de una calavera y más flores a su logo.
En el de Bob Dylan podemos ver las imágenes simplificadas  de la playa de Zurriola y los dos cubos del Kursaal, en un cartel en el que el color es el protagonista, y en el de Scorpions, en tonos verdes, podemos ver la imagen sugerente de una mujer tatutada.
Para terminar, una obra de Eduardo Arroyo (Madrid, 1937-2018), artista polifacético que también trabajo en el mundo del cartel. En este caso, se trata del cartel del festival cartagenero "La mar de músicas" del 2017.



"Alice Cooper. BEC. 31 mayo"

46 x 33 cm


"Guns n´ Roses. European tour 2010 (España)"

44 x 31,3 cm



"Concierto por la paz/Pakearen aldeko kontzertua. Bob Dylan-Mikel Laboa-Makao. Donostia/San Sebastián 11-07-06"

69,5 x 49 cm


"Scorpions. Special guest Whitesnake. Movistar Arena (Santiago de Chile)"

(2016)

70 x 45 cm


" La mar de músicas-23. edición. Cartagena"

Eduardo Arroyo (2017)

99 x 70 cm


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina