2013(e)ko iraila 4, asteazkena

MOCKBA 80


Olimpiad 80

Mockba

2020ko joku olinpikoak zein hiritan izango diren erabakitzeko egun gutxi falta direnean, 1980an Moscukoen kartelak gogoratzeko aukera daukagu sarrera honetan. 
Karteletan eraikin sobietar ezagunak irudikatzen dira: New Yorkeko eraikin erraildoien moduko Moskuko dorreak (Ukrania hotela, adibidez) , San Basilio katedralaren kupula, hiri olinpikoa eta  Kremlin.
Jokuen maskota zen Misha hartza ere kartel batzuetan agertzen da.
Ez dugu ahaztu behar Sobiet Batasunaren armada Afganistanen zegoelako, Amerikako Estatu Batuek eta beren aliatu batzuek boikota egin zutela, haietako atletek jokuetan ezin izan zutela parte hartu. Hori dela eta, pakeari egindako erreferentzia kasu batzuetan.
_________________________________________

Ahora que faltan pocos días para que se conozca la decisión sobre cuál será la sede de los juegos olímpicos del 2020 podemos repasar en esta entrada la cartelería de los juegos de 1980 que se celebraron en Moscú. 
En algunos de ellos se hace referencia a edificios de la ciudad: las torres construidas en la época de Stalin imitando a las de New York (como el Hotel Ucrania, por ejemplo), la catedral de San Basilio, la ciudad olimpica o el  Kremlin.
El oso Misha, mascota de los juegos, también aparece en alguno de ellos.
No hay que olvidar, por otro lado, que debido a la ocupación de Aganistán por la Unión Soviética, Estados Unidos y algunos de sus aliados boicotearon los juegos, por lo que su atletan no participaron en ellos. De ahí la referencia a la paz en algunos carteles.



























iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina