2013(e)ko azaroaren 22(a), ostirala

GETXOKO KOMIKI AZOKA 2013


XII  Salón del cómic de Getxo-XII. Getxoko komiki azoka

David Rubín (2013)

Asteburu honetan Getxoko Komiki Azoka daukagu berriro Areetako metro geltoki ondoko plazan jarritako karpan.
Aurtengo kartela David Rubinen lana da. Rubín animaziozko zinean aritu egin da eta komikigintzan 2005ean hasi zen. Bere azken lana Beowulf da, azokan erakusketa duena.
Antza denez, kartelean komikigile batzuei omenaldia egiten die (José Domingo, David Aja, Manel Fontdevilla, Rayco Pulido,...) Esan behar dut ez ditudala ezagutzen...
Bestalde, Johnny Ryanen El pudridero komikiari egindako erreferentzia  ikus daiteke (ale bat dago bi pertsona dauden mahaiaren gainean)
________________________________________________

Este fin de semana se celebra la 12ª edición del Salón del Cómic de Getxo, como siempre en la carpa instalada en la plaza del metro de Las Arenas.
El cartel de este año es obra de David Rubin, artista gallego que trabajó en el cine de animación y que debutó en el cómic el año 2005. Su último trabajo es Beowulf, del que se ha montado una exposición en la feria. 
Según parece en el cartel se hace un homenaje a otros autores (José Domingo, David Aja, Manel Fontdevilla, Rayco Pulido,...) La verdad es que yo no los conozco... 
Por otro lado se hace referencia a El pudridero de Johnny Ryan (se puede ver un ejemplar en la mesa en la que hay dos personas)


"El pudridero" Johnny Ryan



David Rubín (Getxo, 2013-XI-22)






Kartela Metro geltoki batean

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina