2016(e)ko irailaren 28(a), asteazkena

SITGES 2016


Sitges 2016

Agencia China

"Star Treck"ek 50 urte betetzen dituenean, Sitgeseko zinemaldiak seria omentzen du, bai bere kartelean, bai eta bere spotean ere. 
Kartelean  konstelazio batek Zinemaldirantz zuzentzen den gezia deskribatzen dute, nolabaiteko mapa eginez,  eta egindako spotak ere serie famatua du gaitzat...

Biak Agencia Chinaren lanak dira.
______________________________________________________

Este año se cumple el 50. aniversario de "Star Treck", por lo que el Festival de Sitges ha tomado la mítica serie como motivo de su cartel y spot.
En el cartel una constelación describe una flecha, a modo de mapa estelar, que nos dirige al Festival. En el spot se nos muestra la fe universal en el universo trekkie...

Ambos han sido diseñados por Agencia China.



Spot ofiziala

Agencia China

Hurrengo bideoa ere interesgarria iruditu zait....

__________________________________________________

El video siguiente también me ha parecido interesante...



2016(e)ko irailaren 5(a), astelehena

OMENALDIA JUAN CARLOS EGUILLORI


Azken Aste Nagusian Juan Carlos Eguillori omenaldia egin zitzaion, berak diseinatu baitzuen lehenengo jaien kartela.
Laboral Kutxak Areatzan duen egoitzeko horma batean kartelaren keramikazko erreprodukzioa inauguratu zen eta inguruko kalean kartelaren antzezpena egin zen.
Horrez gain, keramikazko erreprodukzio txikiak salgai jarri dira edizio mugatuan (500 ale). Horien salmentaren diruarekin Bilboko Alde Zaharrean horma-irudia egingo da, Eguilloren bineta ezagunak izango dituena.
______________________________________________________________

Durante la última Aste Nagusia bilbaina se llevó a cabo un homenaje a Juan Carlos Eguillor, diseñador del primer cartel de las fiestas.
En una pared de la sede del Arenal de la Caja Laboral se inauguró la reproducción en cerámica del cartel y en la calle adyacente se realizó una representación con los diferentes personajes en él representado.
Por otro lado, se ha puesto a la venta la edición limitada a 500 copias de la baldosa del cartel. Las ganancias de su venta se utilizarán para costear el mural que se pretende hacer en el Casco Viejo de la ciudad con diferentes viñetas de Eguillor.



Kartelaren baldosa

15 x 20 cm